LATVIAN official e-store
Russian Latvian
Xado Global Website ПолучитьСКИДКУ

Kontakti

Atbalstīt:
Sazinieties ar telefonu:
+371  (67) 222225
+371  (20) 168916
Sadarbība:
Gels-revitalizants benzīna dzinējiem
Ir pieejama: Ir pieejams
Продукт содержит  Ревитализант®

Gels-revitalizants benzīna dzinējiem

Paredzēts atjaunošanai un aizsardzībai no nodiluma benzīna  dzinējiem bez to izjaukšanas.

Paredzēts atjaunošanai un aizsardzībai no nodiluma benzīna  dzinējiem bez to izjaukšanas.Veido uz detaļām, berzes procesā, metālkeramikas pārklājumu ( dzīnēja detaļas atgūst savu iepriekšējo ģeometriju) Atjaunošanas rezultātā pēc savām ekspluatācijas specifikācijām pārsniedz jaunu agregātu specifikācijas un garantēti kalpos 2 - 4 reizes ilgāk.

TUV - pati prestižākā Vācijas nevalstiskā struktūrvienība, kas nodarbojas ar tehniskās drošības uzraudzību ( Technischer Uberwachungs - Verein)

2010 gada pavasarī XADO revitalizants benzīna dzinējiem, izgāja detalizētu TUV (Zwickau) pārbaudi.Pārbaudi veica vācu speciālisti ar pašām jaunākajām iekārtām.

Sertifikācijas rezultātā tika pārbaudītas gēla - revitalizanta ražotājrūpnīcas XADO uzrādīto specifikāciju atbilstība.Tika salīdzināta dzinēja darbība pirms un pēc apstrādes ar gēlu - revitalizantu.

Tika iegūti sekojoši rezultāti:

  • kompresijas palielināšanās un izlīdzināšanās pa cilindriem no 11 līdz 14 atmosfērām.
  • dzinēja jaudas palielināšanās par 2,7% (2,3 kVT)
  • degvielas patēriņš samazinājās par 5,3 %
  • izplūdes gāzu toksikātes samazināšanās ( CO2 - par 5%, CO - par 15%, HC - par 8%)

 

Sertifikāt TÜV

Iepakojums: Cena:
€10.00
€10.00
€36.00
Cena no Rīgā noliktavas bez piegādes
Summa no, EUR 70 140 280
Atlaides procents 5% 8% 12%
Iegādāties Daudzums:

Metālkeramiku raksturojošie lielumi:

  • mikrocietība - 750 kg/mm2
  • augsta noturība pret koroziju
  • rupjainība Ra līdz 0,06 mkm

Pielietošana:

Dzinēja apstrādi veic 3 posmos:

I Posms:

  1. Sasildīt dzinēju līdz darba temperatūrai (900C) un noslāpēt
  2. Atgriezt eļļas uzpildes atveres vāku un tajā izspiest revitalizanta - benzīna dzinējiem* saturu. Aizgriezt eļļas uzpildes atveres vāku.
  3. Iedarbināt dzinēju un ļaut tam pastrādāt 2-3 minūtes tukšgaitā.

revitalizanta temperatūrai jābūt 250C - 300C

II Posms

Veikt to pašu pēc 100-250 km nobraukuma.

III Posms

Veikt to pašu pēc 100-250 km nobraukuma.

Piezīmes:

Jaunus dzinējus ar nobraukumu līdz 20 000 km apstrādāt vienā piegājienā. Dzinējus pēc kapitālremonta ir ieteicams apstrādāt parastajā kārtībā trijos posmos. Sašķidrinātās dabasgāzes dzinējus apstrādā analoģiski benzīna dzinēja apstrādes procesam.

Dozēšana:

Eļļas sistēmas ietilpība, L

3 – 10

11 – 20

21 – 30

Tūbu skaits, gab.

3

6

9

Apstrādes shēma posmos

1+1+1

2+2+2

3+3+3

Tūbu skaits jauniem dzinējiem

2

4

6

Piezīmes: 

  • eļļu līdz apstrādes cikla beigām nemainīt !!!
  • apstrāde tiek pabeigta ne mazāk kā pie 1500 km
  • iespējama apstrāde dzinējam strādājot tukšgaitā ( 4 stundas līdzvērtīgas 200 km nobrauciena)
  • ja dzinēja mehānismu nodilums ir kritisks, tad šīs detaļas ir jānomaina uz jaunām
Atslēgvārdi: XA 10101

Iespējas:

Dzinēja ekspluatācijas rezultātā visvairāk nodilumam ir apdraudēta cilindra - virzuļu gruppa augšējā nekustīgajā punktā, gāzes sadales mehānisma detaļas (kulaciņi, bīdītāji), kloķvārpstas un sadalesvārpstas gultņi.

Revitalizants satur "celtniecības" materiālu, kurš kompensē šo detaļu nodilumu.Revitalizācijas procesā uz uz berzē iesaistītām detaļām veidojas jauns daudzfunkcionāls materiāls ar visām nepieciešamajām fizikāli - ķimiskajām īpašībām. Dzinēja detaļas nodiluma vietā atgūst savu iepriekšējo formu, tādejādi veicot remontu bez izjaukšanas. 

Jaunizveidotais materiāls atbilst unikālām īpašībām:

  • augsta izturība
  • augsta noturība pret koroziju
  • augsta gluduma pakāpe

Pēc apstrādes ar revitalizantu detaļas garantēti nokalpos 2 - 4 reizes ilgāk. Efektīvi pasargā agregātus no nodiluma. 

Revitalizācijas procesā atjaunojas:

  • eļļassūknis
  • turbīnas detaļas
  • vārpstas, ieliktņi un gultņi
  • cilindru "spoguļi"
  • tiek novērsta elipse

Dzinējs strādā klusi un vienmērīgi. Pateicoties revitalizācijai, dzinēju vienmēr var uzturēt ideālā kārtībā.

Priekšrocības:

  • Atjauno un pasargā no nodiluma berzē iesaistītās detaļas
  • ievērojami samazina degvielas patēriņu (tukšgaitā lidz 30%)
  • paaugstina eļļas spiedienu sistēmā līdz nominālam
  • izlīdzina un palielina kompresiju cilindros
  • palielina dzinēja jaudu
  • samazina trokšņu līmeni un vibrācijas lidz 10 reizēm
  • palielina detaļu kalpošanas laiku 2 - 3 reizes
  • pasargā dzinēju no "aukstās iedarbināšanas" negatīvās ietekmes
  • atļauj ekspluatēt dzinēju pie avārijas eļļas noplūdes līdz pat 300 km.
Piezīme: HTML vilkme netiek pieņemti! Izmantojams parasts teksts.
Reitings:   Slikti            Labi
captcha Atstāt atsauksmi