Iespējas
Lieto bremžu sistēmas transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar disku vai trumuļu bremzes, tai skaitā pretbloķēšanas (ABS) un vilces kontroles (ASR) sistēmas, hidrauliskās sakabes sistēmu.
Veikta, pamatojoties uz īpašām esteru un zema molekulārā svara polimēriem leģēti ar piedevu paketi. Satur revitalizant.
Pabalsti
-
Nodrošina drošu un uzticamu darbību visu bremžu sistēmu tipiem
-
Garantē nevainojamu darbību, bremžu sistēmas 2,5 gadi (~ 125 000 km)
-
Paliek nesaīsināmais visvairāk smagos ekspluatācijas apstākļos (pēc ilga un intensīva siltuma bremzēm) Uzreiz vadītājs nosūta spēku no bremzes pedāļa uz bremžu klučus sistēmas
-
Ir augsta temperatūra "slapjo" viršanas (virs 170 0C), tādējādi novēršot "neveiksmi bremzēm"
-
Nodrošina ātru siltuma izkliedi no bremžu sistēmas, un novērš pārkaršanu bremzes
-
Sakarā ar tās zemo viskozitāti zemās temperatūrās nodrošina izcilu veiktspēju īpašības zemā apstākļos (turpmāk - 50 0C)
-
Novērš veidošanos noguldījumu un uztur bremžu sistēmu perfektu tīrību
-
Pilnībā savietojams ar visiem metālu, sakausējumu, blīvējuma materiāli un cauruļvadiem, ko izmanto transportlīdzekļu bremžu sistēmu tipiem
-
Sakarā ar revitalizant aizsargā berzes virsmu no korozijas un izskatu urbji, tādējādi nodrošinot vienmērīgu darbību bremzes bez nosmelšanas un konfiscējot
Kāpēc XADO DOT 4 satur revitalizant
Revitalizant ar XADO DOT 4 rada uz sienu virsmām un galveno virzuli un darba cilindru bremzes pedālis (sajūgs), ar ļoti gluda (Ra <0,06) pārklājumu ar augstu aizsardzību pret koroziju. Tā likvidēta iespēja urbji un koroziju. Uzticamību un norise, bremžu sistēmas palielinās. Pat ar augstu mitruma saturu XADO DOT 4 bremžu uzlīmēšanu risks tiek samazināts 2-2,5 reizes, salīdzinot ar šķidrumu bez revitalizant.
Kāpēc mainīt bremžu šķidrumu
Bremžu šķidrums ir higroskopisks, ti, tas spēj absorbēt mitrumu.
Jaunā bremžu šķidrums ir ļoti augsts (vairāk nekā 260 0C) un viršanas temperatūra ir nesaīsināmais pat intensīviem siltuma bremzes bremzēšanas laikā. Tas uzreiz nodod spēku no bremžu pedāļa vadītāja ar spilventiņi bremžu sistēmas. Laika gaitā, iekļūstot caur mikroskopiskām poras šļūtenes un blīves, bremžu šķidrums uzkrājas mitrums, kas samazina tās vārīšanās punktu. Bremžu klucis Pārkaršanu var izraisīt vārīšanās šķidruma. Tvaika veidojas viršanas gāzes gaisa burbuļi laikā. Šķidrums kļūst saspiežams. Spēka nosūtīšana uz pedāli nenotiek uzreiz, vadītājs jūtas neveiksmes bremzēm.
Ar higroskopisks šķidrums var izraisīt risku, traucēšanas bremzes. Akumulēt mitrumu ir kodīgu iedarbību uz materiāliem cilindriem un virzuļiem. Iegūtie korozijas produkti var pārtraukt vienmērīgu darbību, bremžu sistēmas un bremžu uzlīmēšanu.
Robeža ir mitra vārīšanās temperatūru 160 0C.
2-2,5 gadu darbības šķidruma būtu jāmaina.