Tech. informācija
-
Blīvums pie 20 ° C, kg / l - 0,840
-
Viskozitāte pie 100 ° C, mm2 / s - 7,7
-
Viskozitāte pie 40 ° C, mm2 / s - 33,0
-
Viskozitāte pie -40 ° C, mPa s - <20 000
-
Viskozitātes indekss - 215
-
Flash punkts, ° C - 181
-
Pour punkts, ° C - <-48
-
Krāsa - sarkana
Ņemiet vērā. Tipiski skaitļi.
Prasības un pielaides
XADO Atomic Oil ATF III / IV / V atbilst specifikācijas prasībām:
GM: DEXRON ® III (H) |
Toyota tips: T-IV |
Ford: Mercon ® V |
|
XADO Atomic Oil ATF III / IV / V atbilst pielaidi:
GM: DEXRON III (F, G un H) |
GM: II-E, II-A, B, AQ-ATF tips |
Toyota: Type T-IV, T-III, T |
Ford: MERCON V, MERCON |
Ford: M2C 138-CJ, M2C 166-H |
Audi G-055-025- |
BMW LT-2 |
Chrysler: Mopar ATF, ATF2 (tips 7176), ATF3, ATF4 |
Honda ATF-Z1 |
Hyundai-Mitsubishi: SP, II, III |
Idemitsu K7 |
Isuzu |
MAN 339 TYPE D &F; Z1/V1 un Z2 |
Mazda M-III |
MB 236.1 ... 236.9 |
Nissan Matic-D, J un K |
Saab 93165147 |
Subaru KO410Y0700 |
Volvo 1161540 |
VW G 052 162 A1 |
Allison C-4 un TES 295 |
ATF LT 71141, ATF 7045 E |
ATF 1375,4 un ATF LA 2634 |
Caterpillar TO-2 |
JASO M 315 1A |
JATCO 3100 PL 085 |
Voith G-1363 ... G-607 |
ZF: ZF TE ML 09X / 11B / 14B |
Spējas
Izturība, komforts, gludas novirzot būs vienmēr tur top stāvoklī, jo patentēto formulas atomu revitalizant iekļautās XADO Atomic Oil. Piemērošanu atveseļošanai uzskatāma par perspektīvu virzienu jomā enerģiju un resursus, un apstiprina sertifikācijas testos 35 valstīs.
Bāzes eļļa XADO Atomic Oil ATF III / IV / V ir izgatavots no pilnīgi sintētiskas sastāvdaļas, ir ļoti augstu termisko un ķīmisko stabilitāti, kas nodrošina tās maksimālu kalpošanas laiku.
XADO Atomic Oil ATF III / IV / V, jo lielisku plūsmu nodrošina ērtu ātrumu pārslēgšanu tūlīt pēc aukstās palaišanas. Ir augsts viskozitātes indekss (VI = 171), droši ieeļļo (nesamazinot biezumu slānī tauku) automātiskās transmisijas daļas augstā temperatūrā un samazina hidrodinamisko zaudējumiem pie zemām temperatūrām.
Eļļa XADO Atomic Oil ATF III / IV / V speciāli krāsotas sarkanā krāsā.
Saderīga ar eļļu automātisko transmisiju (Dexron, Mercon).
Nav ieteicams automātisko pasažieru automobiļu Ford, Mazda, Toyota un VOLVO transmisijas ražotas pirms 1980, kas izmanto ATF Type F (G).
Nav ieteicams CVT - transmisijas.
Saskaņā ar rīkojumu, ko transportlīdzekļa izgatavotājs var izmantot hidraulisko stūres pastiprinātāju, mehāniskās transmisijas.
Priekšrocības
-
Sakarā ar stabilu berzes īpašības, nodrošina ļoti viegli un vienmērīgu ātrumu pārslēgšanu, naftas pat pēc ilgstošas operācijas
-
Ir uzlabojusies veiktspēju un ir ideāli piemērots automātisko pārnesumkārbu, sarežģītas konfigurācijas un izmantot nelielu daudzumu eļļas
-
Uzlabo precizitāti pārnesumkārbu un hidrauliskās sistēmas, nodrošinot ērtu kontroli
-
Eļļa ir ilgs mūžs, un to var izmantot, lai automātisko transmisiju ar vienu eļļu darbības laikā