Nodrošina:
-
palielinā dzinēja jaudu;
-
palielina kompresiju;
-
samazina trokšņus un vibrācijas;
-
Samazina eļļas patēriņu;
-
uzlabo transportlīdzekļa dinamiskās īpašības;
-
samazina degvielas patēriņu;
-
dzinēja aizsardzību no nodiluma;
-
atvieglo "auksto startu";
-
samazina kaitīgos izmešus;
-
atbalsta motora darbu pat pie pilnas eļļas noplūdes.
Apaļā daudzātomu molekula C60 saņēma nosaukumu FULLEREN (par godu slavenajam amerikāņu arhitektam B. Fuller, kurš ierosināja veidot kupolveida konstrukcijas no piecstūriem un sešstūriem). Šādu molekulu esamība tika prognozēta jau septiņdesmitajos gados, bet atklātas tās tika tikai 1985.gadā, un jau 1996.gadā fullerēnu atklājumam tika piešķirta Nobela prēmija ķīmijā.
Kopš tā laika, brīnumainās molekulas ir atradušas pielietojumu daudzās zinātnes jomās un tehnoloģijās. Novārtā nav palikusi arī Tribologija (tribology - zinātne par berzi): Šī skaistā un unikālā molekula izrādījās kā perfekta bumba! Šādu bumbu klātbūtne smērvielās novērš slīdes berzi. Slīdes berze vienmēr pāriet svārstību berzē, kas nozīmē, ka berzes koeficients samazinās 1000 reizes!. Samazinot berzi, samazinās nodilums, tādejādi apturot mehānismu novecošanu! Pēc blīvuma un cietības fullerēni pārspēj dimantu, ti, C60 molekula var izturēt milzīgas slodzes. Eļļa, kura satur metāla kondicionieri TURBO, kļūst daudz spēcīgāka, un tagad pat pie pārslodzēm tiek novērts kustībā (berzē) esošo detaļu kontakts.
Turklāt, metāla kondicionieris TURBO satur rūpīgi izstrādātu ķimisku vielu savienojumu, kas ļauj maksimāli realizēt beznodiluma un bezremonta principu, pateicoties detaļu un mezglu nodiluma kompensācijai. Papildus pievienotās ķīmiskās vielas, nodrošina fullerenu atršanos berzes virspusē pašās noslogotākajās vietās. Pateicoties sabalansētam antioksidantu, pretkorozijas un pretnodiluma piedevu kompleksam, tiek uzlabotas eļļas eļļošanas, izturības un ilglaicības īpašības, tādejādi pasargājot detaļas no priekšlaicīgas novecošanas.